Thursday, January 22, 2009

10 Januari 2009 (Sabtu)

Hari kedua rawatan, tetap sama. Tak boleh nak tahan, sejuk sangat. Hari ni aku duduk kat wad je, kat sebelah atas klinik. Teruskan buat bilasan dengan ais beberap kali untuk turunkan suhu badan. Aku cakap dengan isteri aku nak tidur kat wad hari ni sebab tak larat nak ulang-alik dari rumah ke klinik. Dia macam berat je tapi terpaksa mengalah dengan aku. Malam tu, aku tidur sorang-sorang kat wad. Lepas solat Maghrib (aku jamak terus Isyak) aku terus tidur. Abang aku datang tengok kejap. Dia tolong semburkan air kat kepala aku. Rupanya banyak kali juga dia datang tengok aku malam tu. Aku menggigil kuat sangat katanya. Mak dan abah pun rupanya datang tengok aku malam tu. Diorang nak ajak aku balik rumah tapi sebab aku dah tidur, tak jadi. Diorang jumpa abang aku je.

No comments:

Post a Comment